Witamy na stronie internetowej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Dąbrowskiej w Miłkowie. Hasło szkoły: "Być dobrym dla drugiego człowieka" Maria Dąbrowska ::UWAGA RODZICE! Rozpoczęła się rekrutacja do klasy pierwszej. Informacja w zakładce "Rekrutacja"

14 czerwca 2017 14:25 | Aktualności

Wycieczka do ZOO

Już tylko zostało kilka dni nauki i … WAKACJE!!! Na lekcjach, rozpoczęliśmy wirtualne podróże po Polsce, „zwiedzając” ciekawe miejsca naszego kraju. Dzisiaj odbyliśmy podróż w realu. Byliśmy w Nowym ZOO w Poznaniu. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od ogródka dziecięcego. Tam znajdowały się: kózki, kucyki, osiołki, „śmieszne” kury i woliera z papugami. Następnie wraz z pracownikami działu dydaktycznego, podzieleni na dwie grupy, rozpoczęliśmy dalsze zwiedzanie. Wyruszyliśmy „kolejką” wypatrując z okien wagoników mieszkańców ZOO. Dotarliśmy w okolice Słoniarni. Podziwialiśmy jej dostojnych mieszkańców. Słonie afrykańskie zrobiły na nas ogromne wrażenie. Zachwyciły nas również wielbłądy dwugarbne, tygrys syberyjski, niedźwiedź brunatny i lemury katta. Wspaniale również prezentowały się żyrafy stojące na swoim wzgórzu. Ponownie odbyliśmy podróż „kolejką”, podziwiając z oddali egzotyczne zwierzęta, by dotrzeć na pyszny obiad. Później spacerkiem doszliśmy do basenu fok pospolitych. Na koniec pobytu w tym niesamowitym miejscu każde dziecko otrzymało na pamiątkę figurkę mieszkańca ZOO. Można było zrobić także drobne zakupy w sklepiku. Wycieczka była bardzo udana. Kto jeszcze nie był w tym miejscu – POLECAMY! Uczestnicy i opiekunowie wycieczki do Poznania.