Witamy na stronie internetowej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Dąbrowskiej w Miłkowie. Hasło szkoły: "Być dobrym dla drugiego człowieka" Maria Dąbrowska ::UWAGA RODZICE! RUSZAJĄ ZAPISY DO KLASY I WIĘCEJ INFORMACJI W ZAKŁADCE "REKRUTACJA".

UBEZPIECZENIE

17 września 2017 21:24 | UBEZPIECZENIE

JAK POSTĘPOWAĆ W PRZYPADKU ZGŁOSZENIA SZKODY

Jak postępować w przypadku zgłoszenia szkody NNW w Compensa

 

Compensa Kontakt:

  1. 1.    Telefoniczne : Centrum Obsługi Klienta "Compensa Kontakt":
    W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Centrum Telefonicznym Compensa:

801 120 000

numer ten jest dostępny z telefonów stacjonarnych w całej Polsce
(opłata jak za połączenie lokalne).

+48 22 501 61 00

numer ten jest dostępny z telefonów stacjonarnych jak i komórkowych.

 

  1. 2.    Przez internetwww.compensa.pl  ( zgłoszenie  online  roszczenia)

 

  1. 3.    e-mail:  centrala@compensa.pl    – tu wysyłamy wypełniony formularz wraz z załączonymi dokumentami

Infolinia jest do Państwa dyspozycji:

  • w zakresie informacji o produktach i usługach oferowanych przez Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 18:00;
  • w zakresie zgłoszeń szkód przez 7 dni w tygodniu w godzinach 6:00 – 22:00.

Likwidacja szkód:

4.    Listownie 

Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Vienna Insurance Group
Aleje Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa
fax. +48 22 501 60 01

  1. 5.    U Przedstawiciela :

Centrum Ubezpieczeń Szymkowiak

Ul. Wierzbowa 6, 67-720 Lubasz

Tel. 609632703,  : mail : ubezpieczenia.szymkowiak@wp.pl

 

Przeczytano: 89 razy. Wydrukuj|Do góry